Hyvä asiakkaamme – vastaathan kyselyymme!

4.10.2021

Diakonissalaitoksen Hoiva haluaa kehittää palveluitaan, ja keräämme siksi asiakaspalautetta palvelunkäyttäjiltä. Tällä sivulla on kaksi kyselylinkkiä, jotka on tarkoitettu hoivakotiemme ja kotipalvelumme asiakkaille. 

Syksyisiä keltaisia lehtiä sinistä taivasta vasten.

Kyselyyn vastaaminen on vapaaehtoista, eikä vastaaminen tai vastaamatta jättäminen vaikuta asiakkaan saamiin palveluihin. Kysely on anonyymi, emme kysy vastaajan henkilötietoja, eikä vastausten perusteella ole mahdollista yhdistää tietoja vastaajaan.

Kyselyssä tiedustelemme, missä yksikössä vastaaja on asiakkaana sekä joitakin taustatietoja. Haluamme kuulla, miten asiakas kokee palvelumme ja miten palvelumme ovat vaikuttaneet elämään. Pyydämme myös kokonaisarvosanaa palveluista. Lisäksi kyselyssä voi antaa meille sanallista palautetta. Kyselyyn voi vastata asiakas itse tai hänen omaisensa / läheisensä hänen edustajanaan.

Kyselyn tuloksia käytetään palvelujen laadun varmistamiseen ja kehittämiseen. Tulosten yhteenvedosta annetaan tietoja asiakkaille, työntekijöille ja tilaajakunnille. Yhteenvedot julkaistaan myös Diakonissalaitoksen Hoivan verkkosivuilla ja muissa viestintäkanavissa. Vastaamalla kyselyyn vastaaja antaa suostumuksen tietojen käyttöön palvelujen kehittämiseen ja tuloksista viestimiseen. Sanallisia palautteita voidaan myös käyttää tässä yhteydessä.

Vastausaikaa on 31. lokakuuta 2021 asti. Asiakkaamme ovat saaneet yksiköissä kirjalliset ohjeet sekä salasanan, jolla pääsee vastaamaan kyselyyn alla olevasta linkistä.

Kiitos, että vastaat kyselyymme ja osallistut palvelujemme kehittämiseen! Vastauksesi on meille tärkeä.

Pääset kyselyyn näistä linkeistä:

Hoivakotien asiakaskysely

Kotipalvelun ja kotisairaanhoidon asiakaskysely

Also these might interest you: